Activiteiten van de hertog en/of hertogin van Sussex

Discussie in 'Actualiteiten' gestart door Jaci, 1 dec 2017.

1. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    105
  2. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    670
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Harry en Meghan bezochten vandaag een jongerenradiostation. Meghan werd wat verlegen van de aandacht van het publiek; zie video op WP.

3. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    517
    Trofeepunten:
    185
    Meghan toont nogal overdonderd door alle aandacht - dat had ik na hun verlovingsinterview eigenlijk niet echt verwacht; daar leek zij the man in de relatie.

4. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    670
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Bij hun publieke optredens is het heel duidelijk Harry die de lead neemt. En zij was wel iets gewend, maar desondanks blijft de rol voor haar nieuw en zal ze zich vaak genoeg afvragen wat er nou wel en niet verwacht wordt (bijv moet je wel of niet reageren als ze je naam roepen), maar gelukig kan ze daarvoor op Harry terug vallen.

5. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    517
    Trofeepunten:
    185
    Het is voor mij wel duidelijk dat zij dit niet gewend is (immers, wie van "de aanhang" kende het wel?), maar het gaat me meer om de vrij duidelijke zichtbaarheid daarvan - ik vond de Meghan die we zagen in het verlovingsinterview veel minder het schoolmeisje als wat we nu zien met haar hand voor haar mond bij het publiek usw.
    Ik kan me zo niet één van de dames voor de geest halen die ook zo 'verlegen' reageerde - na een ferme presentatie via dat interview, plus de jaren daarvoor als actrice.
    Persoonlijk had ik verwacht dat zij hierin volwassener zou reageren, professioneler - hoewel de Britten misschien een klasse apart zijn als het gaat om hun 'aanbidding' van hun koninklijke familie en extreem luidruchtig oid zijn...

6. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    670
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Elders las ik dat sommigen haar hand voor de mond-reactie een 'maniertje' van actrices vonden, dus allicht schiet ze daarin terug op een dergelijk moment - en is dat de reden dat we het bij anderen niet zien.

7. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    517
    Trofeepunten:
    185
    Sja, juist vanwege haar acteerverleden zou ik denken dat ze wel een bepaalde zelfzekerheid zou tonen - zo kwam ze in ieder geval wel over in het verlovingsinterview.
    De manier waarop ze daar de pers te woord stond, pastte wel bij de eerdere videobeelden van oa haar op de rode loper en bij commercials en interviews - daar zagen we niet 'het verlegen schoolmeisje wat zich aan haar prins moet vasthouden omdat ze het allemaal zo spannend vindt', wat ze af en toe laat zien (en waarvan ik me deels wel iets voor kan stellen bij de gedachte dat er wel wat acteerwerk tussen kan zitten).

8. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    670
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Het verloofde stel heeft weer een succesvol bezoek afgelegd waarbij Meghan zelfs op Harry's aanmoedigingen een groepsknuffel kreeg van de kinderen.

9. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    105
    Hier ook een filmpje van de groepsknuffel. Harry geeft wel aan dat ze haar ook weer los moeten laten, want "Ze is van mij" :D

10. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    670
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Vandaag bracht het paar hun eerste bezoek aan Schotland (Edinburgh om precies te zijn). Meghan droeg ws niet toevallig een Schotse ruit. Zie PPE.

11. lief meisje

lief meisje Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    51
    Geslacht:
    Vrouw
    Prins Harry gaf vandaag een toespraak op de 70ste verjaardag van prins Charles. Dit was hun eerste optreden als pasgetrouwd stel.

12. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    670
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Charles wordt pas op 14 november 70, dus de festiviteiten beginnen al vroeg.

13. Conny

Conny Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    117
    Trofeepunten:
    76
    Dat vind ik ook al zo bijzonder het duurt nog bijna zes maanden voordat hij jarig is.Op deze manier ben je ruimschoots op tijd.

14. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    773
    Trofeepunten:
    176
    Pfff, konden Harry en Meghan daarom niet gelijk op huwelijksreis, terwijl hij pas over een half jaar 70 wordt? Vreemd... (en ook vreemd om dan op dezelfde dag te doen als aanslag Manchester, een herdenkingsdag). Of is er nog een andere activiteit waar Harry en Meghan voor thuis blijven?

15. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    773
    Trofeepunten:
    176

Deel Deze Pagina