Ari Behn (1972 - 2019)

Discussie in 'Nieuws' gestart door Someone, 27 sep 2016.

1. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Laatst bewerkt: 27 sep 2016
  2. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Ari had vanmorgen een eenzijdig auto-ongeluk, na een check in het ziekenhuis lijkt het goed met hem te gaan, zie hier.

Op Instagram schrijft hijzelf: Beschermengel vandaag. Ongedeerd uit totale crash.

3. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
  4. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Ari blijkt een vriendin te hebben: de 12-jaar jongere Ebba Rysst Heilmann (ze kennen elkaar al enkele jaren aangezien ze allebei in Moss opgroeiden). Vandaag werden ze voor het eerst samen bij een officiële activiteit (het lijkt de opening van een tentoonstelling oid te zijn; Ari's ouders zijn er ook bij) gespot.

Bij mijn weten zijn Märtha Louise en Ari overigens nog getrouwd. Pas nadat ze een jaar uit elkaar zijn kan er een scheiding aangevraagd worden, dus tenzij ze dat recent gedaan hebben, zijn ze officieel nog steeds getrouwd.

5. Soraya

Soraya Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    100
    Ik zag in Noorwegen voorop een roddelblad in de zomer al een foto van Ari met een vriendin.
    Ik blijf het toch erg jammer vinden dat er (weer) een royalhuwelijk uiteen is gevallen.

6. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Als ik me niet vergis zijn ze in juni voor het eerst samen gespot, maar dit was de eerste activiteit waar ze "officieel" als zijn vriendin mee naartoe ging.

Verder deel ik je visie op het uiteen vallen van het huwelijk. Bijzonder spijtig dat het zo gelopen is.

7. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Schokkend nieuws: Ari's familie heeft zojuist bekend gemaakt dat hij vandaag zelfmoord heeft gepleegd. Zowel de koning en koningin als het kroonprinselijk paar hebben een korte reactie gegeven: zie hier.

Zijn dochters waren vandaag (om 12 uur) nog samen met hun moeder, grootouders en hun moeders nieuwe vriend te zien bij de kerstdienst. Ik hoop van harte dat het feit dat zij kerst vierden met hun moeder en nieuwe vriend niet de druppel was.

Edit: Ik las net dat Ari in november nog aangaf dat hij kerst samen met zijn ex-vrouw, dochters, koning en koningin zou doorbrengen. Mogelijk was zijn vriendin Ebba er ook; en zoals we hebben gezien was ook Durek van de partij.

Laatst bewerkt: 25 dec 2019
  8. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat een vreselijk nieuws zeg. Voor de kinderen, maar wat zal ook Martha Louise en de verdere familie vreselijk van slag zijn. Echt verschrikkelijk.

9. Conny

Conny Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    177
    Trofeepunten:
    86
    Wat een vreselijk nieuws.

10. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat enorm tragisch, Kerst zal voor die meiden nooit meer een onbezorgde feestdag zijn, geen enkele dag zal meer hetzelfde zijn, super triest...

11. Pinolovertje

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
  12. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
  13. Josie

Josie Administrator Medewerker

Lid geworden:
    24 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    20
    Prinses Laurentien is ook aanwezig bij de uitvaart.

De nieuwe vriend van Martha lijkt afwezig.

14. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    105
    Mooi dat Laurentien er ook bij was. Zij is natuurlijk ook de peettante van Leah.

15. Pinolovertje

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    https://www.ppe-agency.com
    Heeft fotos van de dienst, ik kan helaas niet goed linken.
    Het hele gezin van Haakon was erbij, evenals Marius (volgens mij met zn vriendin) en de moeder van MM. Uiteraard de Koning, Koningin en Martha.
    Haakon droeg de kist.
    https://www.belgaimage.be/#/search/images?sorting=desc&filters_;&text=funeral ari behn 2020

Maud had de tekening die op de kist staat gemaakt, prachtig, en hield een (nog prachtiger) toespraak.

https://translate.googleusercontent...700283&usg=ALkJrhgVw3B7UT3iJuX-2mbF9Y0zq5X3Ew

https://www.nrk.no/norge/njie_-_-jeg-er-helt-sikker-pa-at-maud-reddet-liv-i-dag-1.14845350
    Hier wat beeld, de hele speech van Maud staat ook op deze site.

Laatst bewerkt: 3 jan 2020
  16. miekje

miekje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    595
    Trofeepunten:
    200
    Hier kun je de dienst terugkijken.

17. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    105
    Indrukwekkende toespraak van Maud, heel knap hoe ze dat heeft gedaan.

18. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat een verdriet en wat een emotionele dienst. Je krijgt er zelf tranen van in je ogen. Wat goed ook, die openheid van de familie. En wat een liefde tussen de koninklijke familie en de familie van Ari Behn. Gewoon geweldig om te zien. Veel respect voor de ouders van Ari en voor Maud. Ook voor Martha Louise, die er volop was voor haar dochters en zelf ook streed met haar emoties.

19. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    722
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Het blijft erg triest hoe Ari blijkbaar sinds de scheiding steeds verder wegzakte in een depressie; waar zijn idee dat hij er niet meer toedeed nadrukkelijk onderdeel van was.

De lange blonde jongen die op verschillende foto's te zien is, is waarschijnlijk Mauds vriend. Overigens echt heel dapper dat ze een toespraak hield en dat ze daarin ook aangaf dat het altijd mogelijk is om om hulp te vragen, zelfs als het niet zo lijkt. De tekening van Ari had ze op kerst aan haar vader willen geven, maar daar is het dus nooit van gekomen. Ook het rose dat zijn dochters en ex-vrouw droegen als accent was (uiteraard) als eerbetoon aan Ari; wiens lievelingskleur rose was.

Ari's vriendin was ook aanwezig; zij is de dame met het lange blonde krullend haar; ze is o.a. te zien met Ari's zus.

20. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    185
    Wat een ingrijpende gebeurtenis was dit, ook voor de gehele koninklijke familie.
    Ik begreep dat de koning erg veel last gehad heeft van alle gebeurtenissen, en dat zijn ziekenhuisopname van vorige week daarmee in verband staat.

Bitter verdriet voor de familie - en een pittige uitdaging voor Martha Louise om nu fulltime voor de meiden te gaan zorgen; ik las dat zij en Ari co-ouders waren, dus allicht dat Martha haar globetrottersleven op een lager pitje moet zetten...
    Wrang dat dit voorgoed de kerstdagen verandert - dat zijn altijd al moeilijke dagen na een verlies, laat staan als het de sterfdag zelf betreft.
    Ik vond het treffend hoe de koning de duisternis die grip had op Ari omschreef - en neem mijn spreekwoordelijke petje af voor Mauds toespraak.

Schijnbaar is het heel bijzonder voor de Noorse berichtgeving dat er vermeld wordt dat Ari zijn eigen leven heeft beëindigd - als ik het goed begrijp worden er doorgaans wat 'vaagheden' gebruikt om het woord zelfmoord te kunnen vermijden.

Deel Deze Pagina