Gezin van de hertog en hertogin van Sussex

Discussie in 'Nieuws' gestart door lief meisje, 25 mei 2018.

1. Soraya

Soraya Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    100
    Er is in de afgelopen maanden behoorlijk wat kritiek gekomen op het paar.
    Dit is een Engelstalige blog die wat kritische, maar ook interessante, blogs heeft geschreven. https://harrymarkle.wordpress.com/

2. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    105
    Er zijn ook geruchten dat Meghan thuis zou willen bevallen. Dat zou er dan ook nog mee te maken kunnen hebben, dat ze geen zin hebben om meteen pers aan huis te hebben. En Harry en de baby zijn natuurlijk ook niet de eersten in lijn van troonopvolging. Als ik me goed herinner was er bij de kinderen van Constantijn en Laurentien helemaal geen persmoment en werden er alleen wat foto's vrijgegeven. Al kan je dat ook weer niet helemaal vergelijken, want Harry en Meghan zijn veel actiever als royals dan Constantijn en Laurentien. Maar ze zullen vast, als lager in de lijn van troonopvolging, wat meer vrijheid voelen om dit naar eigen wens te doen (en dat gun ik ze van harte).

3. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    679
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Thuisbevallingen zijn in het VK (en ook in de VS) zeer ongebruikelijk, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze daar in dit high profile geval voor kiezen. Een anoniemer ziekenhuis dan Lindo Wing lijkt me wel waarschijnlijk.

4. Soraya

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    100
    Wat H&M precies wel/niet zullen doen, weet ik natuurlijk niet. Ik vind hen wel een ander stel dan C&L, want die zijn veel minder in the picture geweest dan Harry & Meghan. Komt op mij over als: wel de lusten, niet de lasten.
    Mochten ze bedoelen dat ze niet een paar uur na de bevalling naar buiten komen met de baby, dan snap ik dat volledig. Het is nog steeds ongelooflijk bizar dat Kate dit wel kon. Na mijn bevalling recentelijk zei het ziekenhuispersoneel dat Kate vast iets gesnoven had, want dit kon geen enkele vrouw :D
    Een geboortebericht met een foto gemaakt door papa lijkt mij wel voldoende.

Pinolovertje vindt dit leuk.
  5. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    679
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    De instructies naar de pers zijn via de Duitse media uitgelekt. De Long Walk wordt opengesteld zodra bekend is dat de bevalling begonnen is (ze maken niet bekend of ze in een ziekenhuis is opgenomen, dus dat klinkt toch alsof een thuisbevalling hun voorkeur heeft, maar ongetwijfeld hebben ze afdpraken met een ziekenhuis in de buurt voor het geval dat). De Long Walk blijft tot 72 uur na de geboorte open voor de media. Harry, Meghan en baby zullen enkele dagen na de geboorte bij Windsor Castle poseren voor 1 fotograaf, 1 journalist en 1 cameraman/vrouw.

Pinolovertje vindt dit leuk.
  6. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    224
    Trofeepunten:
    116
    Geslacht:
    Vrouw
    Dat vind ik een mooie regeling.

7. Conny

Conny Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    86
  8. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    517
    Trofeepunten:
    185
    Ik heb érg veel respect voor Kate en de presentatie van haar kinderen na haar bevallingen - maar júist de pure lijn tussen 'picture-perfect' en toch de kwetsbaarheid van 'pas bevallen' maakte het mi perfect; niet overdone.

De wijze waarop baby Sussex geïntroduceerd wordt, is meer PR en insta-perfect - ze spraken in hun bericht over privacy, maar de aankondiging van de bevalling (vreemd, zó veel uren na de bevalling die naar verluid zondag al begon), de geboorteaankondiging via Instagram, tóch een persmoment van Harry, vandaag een fotoshoot met Britse én Amerikaanse pers, duiden voor mij meer op picture-perfect dan doorsnee kiekje en is bij elkaar genomen méér aandachtsmomenten vragen dan privacy verkiezen.
    Ik snap al de vrijgegeven informatie icm de bijzondere aankondiging bij Buckingham Palace dan ook niet - alle royal baby's hebben handtekeningen van getuigen (ivm rechtmatigheid van de troonsrechten), en dát is nu te privé om te delen (maar zal binnen een aantal weken automatisch bekend worden omdat zo'n document publiek toegankelijk is)?

All in all vind ik het reuze interessant om te volgen allemaal :)

9. Soraya

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    100
    Ze willen het blijkbaar heel bewust anders doen dan hun voorgangers. Dit is wellicht het kleine stukje waarop ze zelf invloed hebben. Voor de rest is het koninklijk huis een vrij gesetteld systeem.

10. Conny

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    86
  11. Soraya

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    100
    Op de achtergrond zijn vergeet-mij-nietjes zichtbaar. De lievelingsbloemen van Diana.

12. Conny

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    86

Deel Deze Pagina