Gezin van Peter en Autumn Phillips

Discussie in 'Nieuws' gestart door Sophie, 25 feb 2014.

1. Sophie

Sophie Administrator Medewerker

Lid geworden:
    24 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    225
    Trofeepunten:
    106
    Geslacht:
    Vrouw
    In dit topic hoort al het nieuws thuis over Peter Philips, zijn vrouw Autumn en hun kinderen :) .

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2014
  2. Coline

Coline Kroongetuige

Lid geworden:
    24 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    194
    Trofeepunten:
    0
  3. Coline

Coline Kroongetuige

Lid geworden:
    24 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    194
    Trofeepunten:
    0
  4. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Peter promoot een paardensport-evenement dat hij organiseert, namelijk de Longines Global Champions Tour, in de Horse Guards Parade in Londen. Zie bericht Royalty-Online.

5. Amalia

Amalia Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    459
    Trofeepunten:
    160
    Ja leuk, ik zag/zie zijn tweets voorbij komen.

6. Sophie

Sophie Administrator Medewerker

Lid geworden:
    24 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    225
    Trofeepunten:
    106
    Geslacht:
    Vrouw
    Leuk dat hij twittert ja! Vooralsnog is hij wat fanatieker daarin dan prinses Beatrice.

7. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Het bedrijf van Peter Philips,  'Fish Pond Ring' , staat voor bijna € 120.000 in het rood. Het bedrijf dat energie produceert heeft zijn "hoofdkantoor" in een gebouwtje/ schuurtje van zijn zus Zara.  Een woordvoerder van prinses Anne wou trouwens niet vertellen hoe de energie wordt opgewekt. Naast zijn eigen bedrijf heeft Peter een managementfunctie bij het Australische bedrijf SEL UK. Met zijn vrouw Autumn heeft Peter ook nog shooting company voor patrijzen en fazanten. Dat bedrijf staat trouwens ook in rode cijfers. 

Dailymail-Queen-grandson-s-energy-firm-generates-96-000-debt  

8. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Vooralsnog klinkt het vooral als stemming makerij. Als Peter vorig jaar april een lening heeft genomen van 225.000 pond en een jaar later nog slechts 96.00 pond rood staat (inclusief nog openstaande rekeningen van 13.500 pond) dan klinkt het alsof hij een goede investering heeft gedaan die hij, als het in hetzelfde tempo doorgaat, over ca.een half jaar alweer volledig zal hebben terugverdiend!

Het patrijzen- en fazanten jachtbedrijf zal waarschijnlijk iets kleinschaligs zijn  gezien het beperkte bedrag van 1632 pond wat ze op dit moment in het rood staan.

9. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Een gezellig uitje van Autumn en dochters van een maand geleden, zie DM.

10. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik kan me niet herinneren dat ik Autumn eerder had horen praten (misschien rond haar huwelijk?); in dit interview van vorig jaar (met haar en Peter) vertelt ze hoe het was om onderdeel te worden van de koninklijke familie, hoe ze Peter ontmoette, over haar Canadese tendensen (waar 'the duke' - een referentie naar opa Philip - graag op wijst).

Ander opvallend detail is hoe Peter over zijn ooms en moeder spreekt: 'the prince of Wales, and my mother, the duke of York and prince Edward'. Edward is natuurlijk veel recenter 'Earl of Wessex' geworden en in zijn jeugd was hij 'prince Edward', terwijl de rest hun huidige titels al had... en blijkbaar is dat gebruik blijven hangen.

Laatst bewerkt: 2 aug 2017
  11. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    177
    Trofeepunten:
    105
  12. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    265
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Bah, altijd naar nieuws, zeker ook voor de twee meisjes

13. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    t Is wel raak met negatief nieuws rond de Britten. Heel verdrietig nieuws, ik vond hen juist zo'n leuk stel samen. Jammer.

14. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik zag het gisteravond al als gerucht. Heel triest dat het inderdaad waar blijkt te zijn. In hun berichtgeving benadrukken ze dat ze deze scheiding juist doorzetten omdat ze vrienden willen blijven en ook zullen ze co-ouders worden (waarmee de speculatie dat Autumn met de meiden naar Canada vertrekt vrijwel uitgesloten lijkt).

Ik vond het ook een heel leuk stel samen en op de foto's van maart vorig jaar leken ze elkaar ook nog helemaal te zien zitten, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik vraag me nu af of de foto van Autumn met haar kinderen en Sophie met haar kinderen uit december gemaakt is terwijl Peter en Autumn al uit elkaar waren.

15. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    185
    Treurig nieuws, inderdaad - zij zijn anderhalf jaar voor on getrouwd, de gedachte dat je huwelijk dus ook voorbij kan zijn in zo'n tijdsbestek is best bizar, vind ikzelf dan zo'n realisatiemoment (ok, binnen de BRF was Meghan nog niet eens in beeld, toen zij ver ná dit stel trouwde en héél kort daarna alweer ging scheiden, vervolgens een ander had vóór ze met Harry was, verloofde, verhuisde, trouwde, een kind kreeg, weer verhuisde usw - het kan nóg sneller allemaal; maar in mijn eigen beleving zijn de achterliggende tien jaren zó veel sneller verlopen dan ik ooit voor mogelijk hield en zó veel veranderingen en scheidingen usw zijn gelukkig helemaal niet in mijn belevingswereld aan de orde).

Zij hadden altijd iets nonchalant vrolijks over zich, ik kan me zo indenken dat zij amicaal zijn en blijven voor de kinderen - in ieder geval voor de bühne en laten we méér nog hopen voor diezelfde vriendschappelijkheid in het belang van hun kinderen.

Naar verluid is het stel al lang uit elkaar en weet de familie het ook al sinds vorig jaar - zou het nu naar buiten zijn gecommuniceerd omdat de daadwerkelijke scheiding binnenkort uitgesproken wordt, of zou men gewacht hebben omdat er interrupties waren als in Andrews debacle en 'Megxit'?

16. Nynke

Nynke Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    213
    Trofeepunten:
    85
    Geslacht:
    Vrouw
    Ze hebben het gecommuniceerd nadat een krant er over wilde schrijven en een bevestiging probeerde te krijgen. Hetzelfde met de Snowdons deze week.

Deel Deze Pagina