Gezin van prins Carl Philip en prinses Sofia

Discussie in 'Nieuws' gestart door Malika, 3 mei 2016.

1. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Mooie foto van het koppel op een kaart. 

Het koppel kreeg de goedkeuring voor de renovatie van Villa Solbacken. 14 maanden geleden stuurden ze de aanvraag, in april ontvingen ze de goedkeuring.

Svenskdam           Mitti. se

2. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Het koppel op wandel met hun zoontje en hond in Drottningholm:

Foto's uit Svenskdam.

Pagina 1       Pagina 2

Pagina 3      

3. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Carl Philip is vandaag jarig, er werd daarom een nieuwe foto van het gezin vrijgegeven.

Erika Gerdemark, Kungahuset 

4. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Er is meer dan éèn foto vrijgegeven  ^_^ . Nog 3 foto's  op de website van Svenskdam. 

Kungahuset  

Dit zijn de andere foto's:

[​IMG]       [​IMG]

5. Emma

Emma Hoogheid

Lid geworden:
    26 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    108
    Trofeepunten:
    75
    In totaal zijn het er vijf (deze vier hieronder plus de foto van Malika hierboven)!

[​IMG][​IMG]

[​IMG][​IMG]

Foto's: Kungahuset/Erika Gerdemark

Ik vind het wel opvallend dat we nog steeds geen foto hebben van kleine Oscar met zijn vader of het Kroonprinsesselijk gezin, want van dit gezinnetje hebben we nu al vijf foto's van een fotograaf, van Oscar nog maar ééntje! 

6. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48

Foto's Erika Gerdemark, Kungahuset 

7. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    787
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat een schitterende foto's! Echt een prachtige serie. En wat jammer dat we dit soort foto's nog steeds missen van het gezin van Victoria en Madeleine. Bij Oscar is er maar 1 mager fotootje vrij gegeven, samen met Victoria, en een onscherpe foto met Estelle.

8. Emma

Emma Hoogheid

Lid geworden:
    26 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    108
    Trofeepunten:
    75
    Vind ik nou ook! Met Estelle kregen we de foto's wel (ik meen zelfs in partijen van drie meerdere keren) en zelfs prinses Madeleine gaf een serie van vier foto's vrij na de geboorte van Nicolas. Ik vind het ontzettend vreemd dat Victoria en Daniel dat deze keer nalaten. We hebben nog maar één foto van moeder en zoon, en die foto van Estelle had Daniel zo te zien zelf met zijn telefoon gemaakt. Ik vind het raar dat we nog geen gezinsfoto hebben of een foto van Daniel met zijn zoontje. Vooral ook omdat we het van dit prinsje wel krijgen en met Estelle ook! 

Maar goed, het is al geweldig dat we deze serie te zien krijgen en misschien krijgen we over een weekje ook wel zoiets van Victoria en Daniel, wie weet! 

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2016
  9. Royaltykids

Royaltykids Regent

Lid geworden:
    1 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    354
    Trofeepunten:
    163
    Geslacht:
    Vrouw
    Echt mooie foto's :wub:  Ik vind de foto's van Alexander met zijn vader en moeder, ieder apart, helemaal erg lief!

Inderdaad is het heel bijzonder dat Victoria en Daniel (nog) geen gezinsfoto vrijgegeven hebben.. Maar van Madeleine hebben we ook geen foto gehad waarop ze alle vier stonden (m.u.v. de doopfoto).. Misschien dat Daniel en Victoria voor de doop van Oscar nog enkele foto's vrijgeven..

10. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    244
    Trofeepunten:
    116
    Geslacht:
    Vrouw
    Mooie fotos zeg, ze zijn duidelijk trots en erg blij met Alexander!

11. Soraya

Soraya Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    100
    Wat een prachtige foto's! Wat ogen de ouders ook gelukkig. Mooi hoor! En nu wachten op de mooie plaatjes van het gezinnetje van Victoria. De foto's zijn vást wel gemaakt. 

12. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Prachtige foto's - vast gemaakt in hun nieuwe stekje; en is Erika Gerdemark een van de vaste hoffotografen of is dit misschien de nieuwe huisfotograaf van dit gezin? :)  
    Ik vind de zwart-witjes het mooist - en de gezinsfoto waarbij naar de baby gekeken wordt ook erg charmant.
    De foto\s waarop er in de camera gekeken wordt vind ik dan zeg maar 't minst, als ik ze moet categoriseren - wat mij betreft mogen de ogen de hele tijd op de newborn gericht zijn (en die enorme kraag op de bloes die Sofia op de buitenfoto draagt vind ik echt niet mooi!), maar wel aardig dat de hond ook mee mocht doen met de fotoshoot. :p

Inderdaad opvallend dat er nog geen foto's zijn van het gezin van Victoria - ik had er nog niet bij stilgestaan; maar bij het verschijnen van deze foto's en het terugkijken naar de vorige geboortes valt het inderdaad op dat dit de eerste keer is dat er geen gezinsfoto's zijn vrijgegeven.
    Ik kan me niet voorstellen dat het portret van Victoria met haar zoon het enige plaatje is wat toen gemaakt is - wellicht volgen er de komende weken, zo bij de naderende doop, nog een aantal uit die serie (of uit een andere serie)?
    Geen idee waarom ze er dit keer voor kiezen om het niet te doen, tot dusverre - het past niet helemaal in het plaatje van de royale hoeveelheid foto's die er vanuit Zweden verschijnt ieder jaar :)  

:groetjes:

Marie-Chantal

13. Prinses Amalia

Prinses Amalia Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    85
    Trofeepunten:
    55
    Geslacht:
    Vrouw
    Prachtige foto's!

14. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Heel mooi; al lijkt het op de buitenfoto alsof Alexander een jurkje aanheeft, maar dat zal een dekentje zijn...

15. Stephanie

Stephanie Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    138
    Stuk voor stuk prachtige foto's  :wub: :wub:

16. prinses Louise

prinses Louise Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    270
    Trofeepunten:
    137
    Heel mooie fotoserie! Vooral die van hun drietjes voor de open haard maar ook van Alexander en mama samen...wubbie. Erika Gerdemark is , zoals M-C opmerkt-  waarschijnlijk hun huisfotograaf. Ze maakte ook de foto's t.g.v. hun verloving en huwelijk.

17. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Prins Carl Philip ging gisteren kijken naar de EK match van Zweden tegen België. België won  :clap: :kicking: .

Groepsfoto      in gesprek met prins Albert

De prins op 19 juni bij de Scandinavian Touring Car Championship (STCC) in Anderstorp :

foto's Belga  

18. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
  19. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Afgelopen weekend werden Carl Philip en Sofia met de kinderwagen gespot toen ze in de omgeving van het paleis wandelden, naar verluidt vanaf het paleis terug naar hun huis (al lijkt de foto te suggereren dat ze op weg zijn naar het paleis toe; en heeft Sofia meer oog voor de fotografen als voor de afbakening waar ze bijna tegenaan rijdt :p ).
    Ik ben wel benieuwd wat ze nu gedaan hebben; er zal neem ik aan een reden zijn waarom Carl Philip zijn 'apenpakje' aan heeft. 
    Ook Victoria was aanwezig op het paleis (en ook zij ziet er 'opgedoft' uit), dus ik ben benieuwd wat er besproken is  :)  

:groetjes:

Marie-Chantal

20. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48

Deel Deze Pagina