Gezin van prins Carl Philip en prinses Sofia

Discussie in 'Nieuws' gestart door Malika, 3 mei 2016.

1. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    In Hello wordt Sofia genoemd als de dubbelganger van de toekomstige First Lady van de VS... Ik had de link niet gezien en de foto's overtuigen ook niet echt, maar ze zijn wel allebei model geweest en kwamen mede daardoor in de spotlights en de high-end party-circuits, waardoor ze hun huidige man tegenkwamen.

2. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Sofia ging lunchen met entrepreneur Ida Backlund (oprichtster van Rapunzel of Sweden AB, wat haar-extensions verkoopt) - de ontmoeting was privé, dus er zijn geen verdere mededelingen gedaan.
    Wellicht draagt Sofia hun extensions?
    Of wellicht heeft ze binnenkort een dubbeldikke bos a la Kate :D

3. Conny

Conny Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    86
  4. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    244
    Trofeepunten:
    116
    Geslacht:
    Vrouw
    Hele leuke fotos!!

5. RFV

RFV Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    807
    Trofeepunten:
    223
    Geslacht:
    Vrouw
    Vooral die foto met dat cadeautje is leuk! Wat gaat het snel dat hij ook al weer 1 jaar wordt!

6. Royaltykids

Royaltykids Regent

Lid geworden:
    1 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    354
    Trofeepunten:
    163
    Geslacht:
    Vrouw
    Zo leuk deze foto's! Wat een vrolijk lachebekje is Alexander ;)

7. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    En die is nog wel gemaakt door prins CP zelf! De andere foto's door Erika Gerdemark; hebben ze die al eerder ingeschakeld?

8. PMMF

PMMF Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    185
    Oh ja die is natuurlijk ook al weer 1 geworden :) leuk! Onze zoon ook bijna... nog een paar daagjes!

Marie-Chantal vindt dit leuk.
  9. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    De renovatie van Villa Solbacken is klaar, dus het gezin kan (opnieuw vlak voor een bevalling) verhuizen!
    Voor de inrichting van de woning is onder andere gebruik gemaakt van de diensten van Louise Gottlieb, de vriendin van Madeleine.
    Zij zou het stel het afgelopen halfjaar geholpen hebben, zoals ze dat ook gedaan heeft bij Daniel en Victoria toen zij Haga Slot moesten inrichten.

Carl Philip en Sofia beschikken straks op de begane grond over een keuken met eetkamer, twee lounges, toiletten en een kantoor met opslagruimte voor kleding.
    Het kantoor is bedoeld om officiele ontvangsten in te laten plaatsnemen (hebben zij die wel echt, vraag ik me af - maar da's nu niet zo belangrijk :p)
    Het boven-gedeelte van het huis zal meer als privé-woning gebruikt worden, daar bevindt zich ook de woonkamer.
    Zo zijn er vier slaapkamers - drie kleinere en een master bedroom met eigen badkamer en walk-in closet.
    Voor de drie overige slaapkamers is er een speciale kinderbadkamer beschikbaar.

10. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Dat klinkt als een ruim huis (eetkamer, twee lounges en een woonkamer), maar met vier slaapkamers (waarvan er straks ws 3 in gebruik; met een badkamer voor CP en Silvia en één voor de kinderen) ook niet extreem groot; in de VS zou men hier al helemaal niet van opkijken.

11. lief meisje

lief meisje Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    51
    Geslacht:
    Vrouw
    Prins Carl-Philip en prinses Sofia zijn verhuisd naar Villa Solbacken. Prins Carl-Philip heeft het huis geërfd van prins Bertil en prinses Lilian.

12. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Het is inderdaad niet supergroot - persoonlijk vind ik het (zoals ik begreep) plaatsen van een afzonderlijke badkamer bij iedere slaapkamer wat zonde van de ruimte.
    Al is het dan wel weer erg Amerikaans, waar men vaak voor iedere gast een badkamer wenst; er zou toch best wat gedeeld kunnen worden - en ruimte bespaard voor andersoortige bezigheden.
    Daarbij vind ik vier slaapkamers helemaal niet overdreven veel, al zal de interpretatie van het woord 'slaapkamer' wel anders zijn dan bij een rijtjeswoning oid :)

Overigens wonen ze daar behoorlijk open en bloot - Sofia hing de jurk die ze droeg bij een gelegenheid voor het raam (in een kamer waar schijnbaar meer kleding staat - lekker privé met al die ramen :p) en dat werd uiteraard gefotografeerd.

13. lief meisje

lief meisje Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    51
    Geslacht:
    Vrouw
    Nieuwe foto's van het gezin.

Foto's

Jaci vindt dit leuk.
  14. Conny

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    86
  15. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Aardige plaatjes - echt Zweeds met onmogelijk veel photoshop, maar zeker aardig.
    Minpuntje op de gezinsfoto vind ik dat het een beetje chaotisch is wie naar wie kijkt (CP naar Alexander, Alexander naar de camera, Sofia naar iemand buiten beeld lijkt te luisteren en niemand kijkt naar de reden van de foto - Gabriël).
    En die vinger in de mond op een officiële foto was voor sommigen hier bij Leonore een no-go; dus wellicht nu ook?

16. Conny

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    86
    Ik vind een minpuntje dat ze net de voeten missen op de foto.Had naar mijn idee dan tot heuphoogte gedaan dit vind ik een maf gezicht.

17. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Je hebt gelijk - ik ging er vanuit dat de foto niet in mijn beeldscherm paste, maar nu zie ik dat dit opzet is; en ik vind die hoek de foto niet mooier maken...
    Eigenlijk heel onprofessioneel, volgens mij weet iedereen dat je kiest voor óf de volledige persoon, óf een goed snijpunt; zelfs zonder studie in fotografie...

18. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
  19. Royaltykids

Royaltykids Regent

Lid geworden:
    1 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    354
    Trofeepunten:
    163
    Geslacht:
    Vrouw
    Sofia nam vandaag deel aan een langlaufwedstrijd in Mora. Carl-Phillip, Alexander, Gabriel en haar ouders stonden haar langs de kant aan te moedigen.

Enkele foto's via Newmyroyals

20. Conny

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    86

Deel Deze Pagina