Gezin van prins Constantijn en prinses Laurentien

Discussie in 'Nieuws' gestart door Someone, 15 jan 2017.

1. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat super leuk, Miekje!

2. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    720
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    In de pers gaat het over de ontbrekende 'nieuwe foto' van prinses Beatrix, maar ook van prins Constantijn en prinses Laurentien zijn er geen nieuwe foto's vrijgegeven (al hebben die recent natuurlijk nog wel foto's vrijgegeven ivm Constantijns 50e verjaardag).

3. Nynke

Nynke Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    215
    Trofeepunten:
    115
    Geslacht:
    Vrouw
  4. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    720
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
  5. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    105
    Royalty bericht dat Eloise wat vragen van volgers heeft beantwoord op haar Instagram-account en o.a. vertelde dat ze aan de hotelschool zal gaan studeren.

6. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    720
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Een verrassende keuze; meestal kiezen VWO-ers toch voor de universiteit en ook voor een lid van de koninklijke familie lijkt dit niet heel erg voor de hand te liggen, maar daarom juist goed om te zien dat Eloïse haar interesses volgt en de keuze maakt voor de hotelschool (ik vermoed die in Den Haag - die staat althans het beste aangeschreven).

7. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    720
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
  8. Jaci

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    105
    De groei van Eloise's Instagram-account is ook de media opgevallen. Ze heeft nu zelfs een interview gegeven aan het Jeugdjournaal. Blijkbaar vindt ze het dus wel leuk om nu wat meer in de openbaarheid te treden, na een jeugd in de luwte. Ze zegt zelf dat ze gewoon wat positieve energie wil uitstralen en laten zien dat je jezelf kunt zijn. Het lijkt me ook een leuke, ontspannen en zelfverzekerde jongedame.

9. Nynke

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    215
    Trofeepunten:
    115
    Geslacht:
    Vrouw
    En ze heeft daardoor ook flink wat volgers erbij gekregen. Van de 27.000 die in de meeste artikelen genoemd worden, tot meer dan 30.000.

10. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    280
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Heel leuk interview! Lieve meid denk ik.

11. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    720
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    En ze is net 18 geworden (ze sprak heel expliciet over dat ze 'toen nog 17 was'); dus het zou me niet verbazen als haar ouders hebben aangegeven dat ze nu op dit punt wat meer 'mag' (al lijken ze hun kinderen sowieso best de nodige ruimte te geven ondanks dat ze leden van de koninklijke familie zijn).

12. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    280
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Ja precies, en zal t niet zo zijn dat ook Amalia bij 18 dit soort interviews gaat geven en dat ze daar een gewoonte van willen maken bij deze generatie?

13. Jaci

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    105
    Het zou inderdaad goed kunnen dat Eloise nu wat meer ruimte krijgt om eigen keuzes hierin te maken. Ik denk dat ze er dan ook zelf voor heeft gekozen wat meer van zichzelf te laten zien op Instagram en dat het toen min of meer vanzelf is gaan groeien. Ik denk dan ook we uit dit ene interview nog niet echt conclusies voor de toekomst kunnen trekken. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat Claus-Casimir en Leonore t.z.t. misschien andere keuzes zullen maken en meer op de achtergrond willen blijven. Ik verwacht dat de prinsessen inderdaad wel meer naar buiten zullen treden als zij 18 worden, maar zij hebben natuurlijk een hele andere rol dan de kinderen van Constantijn en Laurentien.

Pinolovertje vindt dit leuk.
  14. Nynke

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    215
    Trofeepunten:
    115
    Geslacht:
    Vrouw
    Beatrix en Willem-Alexander hebben wel een interview gegeven toen ze 18 werden. Ik meen in beide gevallen in boekvorm.

Hella S. Haasse e.a. - Beatrix 18 jaar - [Gedenkboek] uitgegeven ter gelegenheid van de achttiende verjaardag van H.K.H. prinses Beatrix
    Renate Rubinstein - Alexander : een impressie van de kroonprins bij zijn achttiende verjaardag

En blijkbaar is er ter gelegenheid van Julianas 18de verjaardag ook een boek uitgegeven.

Pinolovertje vindt dit leuk.
  15. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    720
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik verwacht idd rond Amalia's 18e verjaardag ook wel iets in die richting; enigszins vergelijkbaar met de eerdere troonopvolgers van destijds alleen dan in een moderner jasje gegoten. Dus wat dat betreft wel echt anders van karakter dan dit korte interview met Eloise nav haar Instagram-account.

Deel Deze Pagina