Gezin van Prinses Madeleine en Christopher O'Neill (2014-2015)

Discussie in 'Nieuws' gestart door Sophie, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PMMF

PMMF Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    185
    En leuk dat Adele er ook bij was :)

2. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat ontzettend leuk en ook handig dat het in het Engels was! Madeleine was erg open over hoe ze nog steeds niet van de spotlights houdt. Maar wel een gebrek in haar opvoeding dat ze niet kan koken. Aan Chris de schone taak om het in ieder geval aan hun kinderen te leren.

3. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    787
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik heb er ook van genoten. Echt een leuk en spontaan stel. Ik ben blij voor dr dat ze het op tijd heeft uitgemaakt met Jonas, en Chris heeft getroffen. Lijkt me een gewone vent, zonder al te veel poespas, en volgens mij is hij heel goed voor haar.

4. Soraya

Soraya Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    100
    Dat verklaart ook mijns inziens waarom ze na haar breuk met Jonas naar het buitenland is vertrokken en haar eerste jaren van haar leven met Chris ook buiten de spotlights heeft gehad. 

En toch zou je het niet zeggen als je haar ziet poseren op foto's. Het ziet er niet onwennig/onnatuurlijk uit, maar misschien komt dat ook wel omdat ze dit al van kinds af aan gewend is. Wellicht ook nog een extra reden voor Victoria om Estelle op een natuurlijke manier te laten wennen aan de spotlights. 

5. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    105
    Ik had bij Madeleine ook nooit gedacht dat ze eigenlijk verlegen is en er niet van houdt om in de belangstelling te staan. In dit interview leek ze zich ook juist weer prima op haar gemak te voelen. Blijkbaar heeft ze er dus goed mee leren omgaan of kan ze het goed verbergen.

Verder echt lief hoe zij en Chris met elkaar omgaan en over elkaar praten, ze zijn volgens mij super gelukkig met elkaar!

6. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Ik heb ook de tijd genomen om het interview met Madeleine en Chris te volgen - en ik moet zeggen dat ik het de moeite waard vond om te bekijken.
    Chris doet  het op bewegend beeld een stuk beter dan op de foto's - al past zijn afwerende gezicht wel bij zijn duidelijk uitgesproken woorden dat ie zeker weleens wenste dat Madeleine geen prinses was :mrgreen: ; hij heeft er duidelijk niets mee.
    Dat ie aangaf ook moeite te hebben om 'zonder handboek' het maar goed te moeten doen in de ogen van de pers onderstreepte nog maar weer eens dat alle berichtgeving hen wel degelijk wat doet.
    En hun vertrek uit New York had dus ook gedeeltelijk te maken met het vertrekken van klanten bij de firma die hij met vrienden (toch?) runde... - dat lijkt me voor iemand als Chris (waarvan Madeleine aangeeft dat ie 'vol emotie zit') toch wel lastig te verkroppen om maar te moeten slikken.

Van Madeleine geloof ik wel dat ze uiteindelijk best verlegen/onzeker is - de manier waarop ze beweegt, kijkt usw straalt ook wel een zekere kwetsbaarheid uit.
    Uiteraard zit dat in haar geval verpakt in een goed getraind jasje, dat hebben we al eerder kunnen zien; in haar functie kun je je zoiets helemaal niet permitteren, omdat het 'dodelijk' is in de ogen van de pers - en ze gaf ook aan dat ze het als 'haar taak' ziet om mensen gerust te stellen als ze zenuwachtig worden van het feit dat ze prinses is, dat geeft ook wel aan dat ze veel bezig is met pleasen.

Verder vond ik het stel zo met elkaar ook erg leuk - ze oogden wel als een 'goed team', zoals ze dat zelf noemden.
    Ik denk dat, wanneer ze al voor hun huwelijk een interview hadden gegeven, de Zweden Chris-de-titel-weigeraar-en-kostwinner een hoop meer credits hadden gegeven, omdat ze dan al wat meer van 'm hadden geweten.
    Had hen wellicht ook nog negatieve publiciteit gescheeld.. :think:  
    In ieder geval oogden ze wel leuk samen; met die knipoogjes van Chris, en die scheve gezichten die hij trok - en dat stukje over hun gezamenlijke humor, waar hij even fijntjes opmerkte dat Madeleine vooral ook OM hem lachte, vond ik ook spontaan :p  
    Het viel me overigens op dat Madeleine, net als Victoria, hun partner als heel veilig omschreven - ik denk dat dit wel een soort van contrast is met datgene wat ze meegemaakt hebben rondom hun vader, en dat het daardoor zo'n 'sterke vereiste' voor hen geworden is...

Hier nog twee geinige gif-jes - wat een stiekeme hint van Madeleine moest zijn, werd benadrukt door de presentator als een 'couples-thing', :mrgreen:  
    [​IMG] [​IMG]
    Ik moest grinniken om Madeleine's bekentenis dat ze al een paar minuten naar dat haarplukje had gekeken :p  

Tot slot: ik moet zeggen dat ik het, hoewel het netjes verpakt was deze keer, best wel onbeschoft blijf vinden als mensen aan haar vragen of ze haar titel neer wil leggen of neer heeft willen leggen.
    In haar geval is daar immers geen enkele aanleiding voor?
    Waarom zou een geboren prinses die titel op moeten geven, ze is het immers puur doordat ze in dit gezin geboren is?
    Zou het gaan om grove beschadigingen aan de monarchie die ze beging, of meer van dat soort ongein - dan zou er een soort van aanleiding zijn; maar ze doet natuurlijk niets verkeerd wanneer zij in het buitenland woont en werkt.
    Het zou net iets anders liggen wanneer ze door de staat werd onderhouden - dan mocht het land er meer voor terugverwachten (zoals ze zelf ook aangeeft nog meer te kunnen doen); maar Chris heeft wat duidelijk gemaakt dat ie de kostwinner is, en dat werd 'm al niet in dank afgenomen :p  

:groetjes:

Marie-Chantal

3 mensen vinden dit leuk.
  7. Koningin Maxima

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    787
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Mooi omschreven MC, zo voel ik het precies ook. 

Ik kon aan bepaalde blikken van Madeleine ook echt merken dat ze best wat onzeker was. Maar ze doet het dan heel knap. Ze is er uiteraard op getraind, maar dan zal het nog steeds niet allemaal vanzelf gaan, als je van nature verlegen bent. Dit interview is overigens heel goed voor hun imago denk ik. Ik lees ook vooral positieve reacties op twitter enz.

8. Londena

Londena Hoveling

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    35
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik vond het ook een erg leuk interview en fijn ook dat het zo informeel was. 

9. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    105
    Een nieuwe foto van Nicolas op de Facebook-pagina van Madeleine, op schoot bij de kerstman met als onderschrift: Nicolas wenst iedereen fijne feestdagen!

10. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Wat een schattig mannetje  ^_^ !

11. fanvanmaxima

fanvanmaxima Burger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    20
    Jaa wat een knapperd!

12. Sanne

Sanne Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    138
    Wat een moppie! :)  

13. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
  14. Amalia

Amalia Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    459
    Trofeepunten:
    160
    Dat zeiden ze toch al in het interview? 

15. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Echt? Ik heb eigenlijk het hele interview nog niet bekeken... 

16. Stephanie

Stephanie Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    138
    Wat leuk  :wub:

17. prinses Louise

prinses Louise Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    270
    Trofeepunten:
    137
    Zo helemaal een Bernadotte-gezichtje! (Nicolas)

18. Koningin Maxima

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    787
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Prinses Madeleine deelt op haar facebookpagina een foto van haar jarige moeder, Koningin Silvia, met haar dochter, Prinses Leonore!

19. prinses Louise

prinses Louise Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    270
    Trofeepunten:
    137

Lief meiske met dat rode strikje in 't haar ^_^  En leuk compliment dat oma Silvia van haar (klein) dochter krijgt :flowers:  

20. miekje

miekje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    200
    Madeleine heeft een nieuwe foto van Leonore op Facebook geplaatst. Ze schrijft daarbij 'Leonore is klaar voor kerst in haar moeders oude jurk'. 

1 persoon vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina