Gezin van prinses Madeleine en Christopher O'Neill

Discussie in 'Nieuws' gestart door Someone, 7 jan 2016.

1. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Een nieuw jaar en een nieuw topic voor dit gezin dat in de afgelopen 2 jaar werd uitgebreid met maar liefst 2 kinderen!

2. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. PMMF

PMMF Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    185
    Altijd leuk die vakantie foto's :)

4. Soraya

Soraya Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    100
    Wat heerlijk om haar zo gelukkig te zien met haar man en kinderen. 

5. Malika

Malika Adel

Lid geworden:
    5 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    48
    Madeleine is niet blij dat er foto's zijn verschenen van op reis. Ze vindt het jammer dat er niet gewoon om foto's gevraagd werd.

Ze schreef:" Familietijd, jammergenoeg onderbroken. Wat jammer dat er niet aan ons werd gevraagd om foto's, want hier zijn er enkele mooie"

Madeleine plaatste in totaal 6 vakantiefoto's op haar facebookpagina .  

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2016
  6. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    244
    Trofeepunten:
    116
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat lief dat ze die toch nog deelt ondanks dat ze zich aangetast voelen in hun privacy (en terecht), mooie fotos hoor, wat is Nicolas toch een mooi kindje.

7. Soraya

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    100
    Het zijn echt plaatjes (zowel de kinderen als de foto's). Ze pakt het wel op een sterke manier op vind ik. Door juist mooie foto's te delen ontneemt ze de pers de drang om een goed portret van haarzelf en de kinderen te schieten. Lijkt mij ergens ook wel een enorme stap om deze foto's te publiceren, want het zijn wel gewoon je privé-foto's. Opvallend dat manlief ontbreekt... 

8. Sanne

Sanne Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    138
    Dat vond ik ook opvallend bij de foto's die ze zelf plaatste op Facebook.

Top actie om zo'n stukje op haar Facebookpagina te zetten met daarbij wat van hun eigen privé foto's. Heel leuk voor ons, en de paparazzi foto's hebben direct minder nieuwswaarde, slim gedaan! 

9. Duchess

Duchess Hoveling

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    35
    Ik denk dat haar man hier echt buiten gelaten wil worden. Zoals bekend is, is hij absoluut niet dol op de pers. Zo plaatst Madeleine wel foto's, maar hoeft hij zich er niet mee bemoeien. Ik vind dat wel een slimme zet. De kinderen van prinses Madeleine zijn natuurlijk meer 'van het volk' dan haar echtgenoot, die niet Zweeds is. 

10. Soraya

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    100
    Ja, inderdaad. Het is ook vanwege haar status dat ze zijn gefotografeerd. Dus ze volgen dan wel een duidelijke, consequente lijn. 

11. fanvanmaxima

fanvanmaxima Burger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    20
    En ik denk dat ze ook wel beseft dat de pers het meest gehaaid is op foto's van haar en haar kinderen met alle respect voor Chris.

12. Stephanie

Stephanie Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    138
    Wat leuk dat ze toch foto's op haar Facebook zette. 

Stuk voor stuk super leuke plaatjes. 

13. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Prachtige foto's van Madeleine en haar gezin!
    Persoonlijk vind ik het dan weer helemaal niet opvallend dat Chris er niet op staat; dit is juist volkomen in de lijn die hij wenst te gaan - los van titels en openbaar leven.

Overigens uitermate vervelend, zo'n vakantie - zeker als je bedenkt dat Madeleine zwaar in de zorgen zit vanwege de geldproblemen die Chris heeft, door onder andere een lagere verkoopprijs dan de vraagprijs voor hun huis in Florida (in plaats van 41,3 miljoen kregen ze 'slechts' 39,7 miljoen - da's natuurlijk een zware dobber).
    Kan me voorstellen dat ze een vakantie als deze zeer zwaar nodig hebben; uitermate vervelend allemaal :mrgreen:  

:groetjes:

Marie-Chantal

14. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Lekker cynisch :p

De prijs is in kronen; dus het gaat om omgerekend:

vraagprijs: 4,428 miljoen

verkoopprijs: 4,257 miljoen

Oftewel een prijsverschil van ca. 171.000 euro.

15. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Je snapt toch wel dat je met zo'n extreem verlies een vakantie nodig hebt - een villa die naar verluid zo'n 6700 dollar per nacht kost; met minder kom je zo'n tegenslag natuurlijk niet te boven... :whistling:  

Je zou toch bijna medelijden met ze krijgen, nietwaar - de zorgen stralen er vanaf :mrgreen:  

We weten natuurlijk ook exact wat dat huis Chris gekost heeft en kunnen ook goed afwegen in hoeverre die 170.000 euro een zwaarwegend verlies is - serieus; dat media dit als serieus verhaal publiceren (zo'n 'schijntje' op de enorme prijs), daar moet ik van grinniken; een belegger als Chris zal heus eens mis gokken , maar doorgaans hebben zijn investeringen hem geen windeieren gelegd en met de verkoop van het huis zijn ze beter af dan met huurders 'opgescheept' zitten (qua onderhoud usw dien je toch betrokken  te blijven en da's op afstand lastig; dit impliceert een 'voorgoed vertrek uit New York', denk ik).

Marie-Chantal

16. Prinses Amalia

Prinses Amalia Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    85
    Trofeepunten:
    55
    Geslacht:
    Vrouw
    Mooie foto's van Madeleine en haar kinderen! wat worden haar kinderen al groot zeg! Ik vraag me af of er in de toekomst nog een derde spruit bij komt:).

17. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Ik dénk het ergens wel; maar ik verwacht het niet binnen enkele maanden - denk dat ze dit keer een dat groter leeftijdsverschil wensen... 

Anderzijds kan ik me er ook iets bij indenken wanneer ze het zo prima vinden - Chris heeft in dezen zijn leeftijd natuurlijk ook niet mee; en hoewel dat voor een man een minder ingewikkeld issue is dan voor een vrouw, kan het toch wel meewegen om het bij twee te laten.

Marie-Chantal

18. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    519
    Trofeepunten:
    185
    Inmiddels zijn er geruchten over een derde zwangerschap :)  
    Het zou natuurlijk waar kunnen zijn; maar de gronden voor het artikel vind ik niet erg overtuigend :whistling:

Marie-Chantal

19. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    787
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik zie nog de grote Ooohhhhh voor me van Madeleine toen de presentator tijdens het feest voor Victoria's verjaardag 's avonds een opmerking maken over het 'z'n best doen' van Chris voor wat betreft de snelheid van het kinderen krijgen. Haha, wat een boei kreeg Chris. t Was overigens flink ongepast, vind ik normaal gesproken al, maar helemaal bij een Prinses in het openbaar, met notabene de hele Koninklijke familie er bij. Ik had toen overigens behoorlijk medelijden met Victoria en Daniel, wat achteraf bezien niet hoefde, want die wisten toen waarschijnlijk net dat ze een kindje verwachten ;).

20. Sanne

Sanne Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    138
    Vorsten schrijft in een artikel op haar website (zie volledige artikel hieronder) dat Madeleine met man en kinderen naar Stockholm komt, zodat ze hun kleine nichtje of neefje snel na de geboorte kunnen ontmoeten. Ze zouden deze week naar Stockholm gaan en er blijven tot kroonprinses Victoria bevallen is. Leuke bijkomstigheid, de verjaardag van Leonore kan dan met de hele familie gevierd worden want zaterdag wordt de kleine dame al weer twee jaar. 

Deel Deze Pagina