Gezin van prinses Madeleine en Christopher O'Neill

Discussie in 'Nieuws' gestart door Someone, 7 jan 2016.

1. Soraya

Soraya Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    100
    Het is een prachtige vrouw. Ik hoop dat ze geen Botox oid gaat gebruiken, zoals Mary en Letizia.

2. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    277
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Helemaal eens, hadden mijn woorden kunnen zijn @Soraya

Soraya vindt dit leuk.
  3. Conny

Conny Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    86
    Nieuwe foto ter gelegenheid van de 4e verjaardag van prins Nicolas gemaakt door prinses Madeleine.

4. Pinolovertje

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    277
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Er zijn er meer, ik kan ze alleen niet linken... misschien iemand anders? Mooi jongetje hoor

5. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    105
    Op de officiële website kan ik alleen de foto vinden die Conny al geplaatst heeft. Maar op Madeleine's Instagram nog wel een andere foto.

6. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    714
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Madeleine heeft eind december een interview gegeven aan 'mama'; en spreekt vooral over haar rol als moeder en haar kinderen. Een interessant weetje is dat ze er pas bij een week of 13 achterkwam dat ze in verwachting was van Nicholas - dat verklaart ook dat het toevallig precies samenviel met de bruiloft van haar broer en schoonzus; toen die gepland werd, had zij nog geen idee dat ze zwanger was.

De bruiloft zelf hoopte ze vooral dat haar vliezen niet zouden breken; en tijdens het diner deed Daniel goed zijn best om het gesprek gaande te houden zodat zij alleen maar hoefde te glimlachen (wetend dat het op TV uitgezonden zou worden).

Verder vertelt ze over de verschillen tussen haar en Chris. Al met al zeker de moeite waard om te lezen (het is in het Engels, maar met Google Translate kom je vast ook een heel eind)!

Laatst bewerkt: 21 jan 2020
  7. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    185
    @Someone ik heb me laten vertellen dat ze gedurende die bruiloft ook flink reden had om bang te zijn voor het scheuren van haar vliezen - ze had al enige centimeters ontsluiting; mijn vrouw moest er niet aan dénken om zo voor het oog van miljoenen dat risico te lopen... :D
    Respect, zo met tiara en glimlach en camera's en alles - en inderdaad de uitzending tot in de late uurtjes; petje af voor Daniel.
    (Ghehe, ik zou het met deze wetenschap nog weleens als gifjes terug willen zien hier - en dan het scenario van een tiara tussen het vruchtwater usw daarbij, met Madeleines 'breedbekkikkersglimlach' (of hoe was het ook alweer, @PMMF?) daarbij..

Dertien weken zwanger is trouwens al écht een eind; wij hadden bij onze tweede na 8 weken de wetenschap van een zwangerschap en dát was al absurd om te realiseren (ook het idee wat je allemaal 'gemist hebt' tov wanneer je de keus maakt en daarná zwanger blijkt), laat staan nóg later.

Royaltykids en Pinolovertje vinden dit leuk.
  8. Pinolovertje

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    277
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Jaci en Conny vinden dit leuk.
  9. Pinolovertje