(Graven) Bernadotte (af Wisborg)

Discussie in 'Nieuws' gestart door Sophie, 26 feb 2014.

1. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    787
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Carl Johan trouwde in 1988 als weduwnaar van zijn eerste vrouw Elin Kerstin Margaretha Wijkmark, die in september 1987 overleed, met Gravin Gunnila Märtha Louise Wachtmeister af Johannishus. Ze trouwden in Kopenhagen. Gunnila was de dochter van graaf Nils Wachtmeister af Johannishus en barones Marta de Geer af Leufsta en op het moment van haar huwelijk met Bernadotte was zee weduwe van Carl-Herman Bussler.

2. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    787
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Gunilla werd overigens 93 jaar.

3. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Even terugzoeken wijst erop dat we Gunilla voor het laatst hebben gezien bij de doop van prinses Leonore. Bij het huwelijk van Carl Philip en Soifa ontbrak ze al, evenals bij de dopen van het afgelopen jaar.

4. Royaltykids

Royaltykids Regent

Lid geworden:
    1 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    354
    Trofeepunten:
    163
    Geslacht:
    Vrouw
  5. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Goed opgemerkt!

In augustus van het afgelopen jaar zijn ze al burgerlijk getrouwd (zie bijv Bunte); gisteren was een 'vrij huwelijk', wat werd aangeduid als het grote feest. Waar lees jij dat er op 8 augustus 2017 nog een kerkelijk huwelijk komt? Ik kreeg de indruk dat dit het belangrijkste huwelijksfeest was (terwijl er dus geen huwelijk gesloten of ingezegend werd; want het eerste was al gebeurd en ook was er geen kerkelijk huwelijk, maar slechts een ceremonie zonder geldingskracht door een vriend).

Haar kinderen uit haar eerste huwelijk (Paulina Grawe van 12; haar ouders trouwden toen haar moeder zwanger van haar was [er was destijds enige ophef omdat hij schoorsteenveger was] en zijn 4 jaar later gescheiden en Eric Bernadotte (vader onbekend) van 6) zijn weliswaar aanwezig, maar vrijwel buitenbeeld op een gezinsportret na (maar dat kan ook aan de fotografen liggen).

Diana en Stefan verloofden zich in 2015 en leerden elkaar in 2011 kennen op de bowlingbaan. Hij werkt als kok op het eiland. De vormgeving van het huwelijk en kleding passen ongetwijfeld goed bij het stel, maar zijn bepaald niet mijn smaak.

6. Royaltykids

Royaltykids Regent

Lid geworden:
    1 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    354
    Trofeepunten:
    163
    Geslacht:
    Vrouw
    Je hebt gelijk, ze waren vorig jaar 8 augustus al burgerlijk getrouwd! Ik heb het verkeerd begrepen :oops:

7. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    694
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Niet zo gek hoor; dat kan gemakkelijk gebeuren - zeker met dit onconventionele huwelijksfeest. Ik zag de specifieke datum nergens staan, maar omdat het bericht in Bunte van 10 augustus was, had ik zo'n vermoeden.

Deel Deze Pagina