Hertogin van Cambridge verwacht 3e kindje!

Discussie in 'Actualiteiten' gestart door Koningin Maxima, 4 sep 2017.

1. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    796
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Hertogin van Cambridge verwacht 3e kindje! Dat werd zojuist bekend gemaakt op het twitteraccount van Kensington Palace! Net als bij haar vorige zwangerschappen heeft ze erg veel last van misselijkheid. Ze wordt thuis verzorgd op Kensington Palace. De tijd waarop het kindje wordt verwacht is dan ook nog niet bekend gemaakt. Catherine kan haar geplande activiteit vandaag niet nakomen.

2. Royaltykids

Royaltykids Regent

Lid geworden:
    1 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    360
    Trofeepunten:
    163
    Geslacht:
    Vrouw
    Stiekem had ik dit nieuws al verwacht nav de knuffelbeer ;) Wat super leuk weer zeg!!

3. miekje

miekje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    594
    Trofeepunten:
    200
    Vanochtend is bekendgemaakt dat de hertogin van Cambridge in verwachting is van haar derde kindje! De hertogin heeft opnieuw last van zwangerschapsmisselijkheid.

4. miekje

miekje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    594
    Trofeepunten:
    200
    Hihi ik was ook al bezig met het aanmaken van een topic :) Super leuk nieuws zeg!!

5. PMMF

PMMF Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    869
    Trofeepunten:
    185
    Ik eigenlijk niet maar toen ik het nieuws net hoorde dacht ik daar wel aan (toch waar!).

6. Koningin Maxima

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    796
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Volgens mij werd er op twitter of zo ook al over gespeculeerd. Erg leuk!

7. Koningin Maxima

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    796
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik zag het ja, we waren tegelijk bezig ;). Nou ja, kunnen de moderators er weer 1 samen voegen, dat is vast lang geleden ;). En ineens is het weer iets drukker hier. Mooi zo!

8. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    175
    Trofeepunten:
    105
    Leuk nieuws, weer een royalbaby op komst! Wel vervelend voor Catherine dat ze weer zoveel last heeft van misselijkheid.

9. lief meisje

lief meisje Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    45
    Trofeepunten:
    51
    Geslacht:
    Vrouw
    Wat leuk.

10. Sanne

Sanne Troonopvolger

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    320
    Trofeepunten:
    138
    Wat een leuk -en onverwacht- nieuwtje! Super leuk!

11. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    255
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Altijd leuk; babynieuws! En t is alweer even geleden dat er ergens een 3e babytje werd geboren toch? Ik zit te denken dat Ariane misschien wel een van de laatsten was die een gezin op 3 bracht? Van de wat bekenderen dan he.
    Bij de van Vollenhovens wel meer en natuurlijk bij Carlos.

Nu dus en Madeleine en Kate.

12. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Heel mooi nieuws, in de eerste plaats voor het gezin zelf en de verdere familie! Een derde kindje verbaast me op zich niet (in navolging van de Middletons); al had ik niet per se nu een aankondiging verwacht.

Vincent bracht het aantal op 3 bij Frederik en Mary; al maakte Josephine er snel 4 van :oops: enkele jaren eerder, maar na Ariane bracht Emma Tallulah het gezin van Ari en Märtha Louise op 3.

Laatst bewerkt: 4 sep 2017
  13. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    255
    Trofeepunten:
    146
    Geslacht:
    Vrouw
    Ohja de tweeling vergat ik.

En de nr 2 noren vond ik ook weer de iets minder bekenden... Sverre telt net niet als nr 3 m.i. en de Grieken hebben er natuurlijk ook allemaal meer.

14. Amélie

Amélie Kroongetuige

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wat een mooi nieuws voor dit koninklijk gezin! Een broertje of zusje voor George en Charlotte op komst dus... Zal wel zo'n beetje tegelijk (maart 2018) met het derde kindje van prinses Madeleine en Chris O'Neill verwacht worden.

15. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Het gezin van Madeleine lijkt me erg vergelijkbaar met dat van Märtha Louise; beide 'overige kinderen' (dus niet de kroonprins(es)) van de koning. Dat je het gezin van de hertog van Vendome (met inmiddels 4 kinderen) niet meerekende, vond ik wel logisch (al zou het gezin 'kroonprinselijk' zijn als Frankrijk nog een koninkrijk was) - en ik nam aan dat je Henrik en Athene niet zag als 3e en 4e in het gezin van Joachim, maar als 1e en 2e in dat van Joachim en Marie, want anders had je hen vast ook wel genoemd), maar het gezin van Märtha Louise valt toch moeilijk 'minder bekend' te noemen - in dat geval zouden alleen de koninklijke en kroonprinselijke gezinnen meetellen :p

Maar goed, het topic ging over de zwangerschap van Catherine: ik hoop van harte dat de extreme misselijkheid van korte duur is - en verwacht overigens een geboorte in april. Ze zal waarschijnlijk nog geen (bijna) 3 maanden zwanger zijn - mogelijk had ze vorige week ook al enige last en was ze daarom maar bij een klein deel van de Diana-herdenking. Volgens mij was de aankondiging van de zwangerschap bij Charlotte ook begin september en toen was ze tweede helft april uitgerekend...

16. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    185
    Kijk eens aan.
    Stiekem had ik tóch geen ongelijk toen ik in zekere mate "een kinderwens" zag ik Catherines aankomen in gewicht, de achterliggende maanden :p
    Wordt 'n druk maandje dan, daar rond maart-april :rolleyes:

17. RFV

RFV Regent

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    807
    Trofeepunten:
    223
    Geslacht:
    Vrouw
    Ja, en ik denk ook dat ze het sowieso bewust niet rond die datum bekend wilden maken.

18. Nynke

Nynke Koninklijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    212
    Trofeepunten:
    85
    Geslacht:
    Vrouw
    Dat William en Harry naar buiten kwamen was onverwachts. Dat Kate daar niet bij was, vond ik logisch en had volgens mij echt niets met de zwangerschap te maken. Het ging om William, Harry en de Diana herdenking. Niet om Kate.

19. Elsie

Elsie Kroongetuige

Lid geworden:
    9 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik heb even terug gezocht en de aankondiging van de 2e zwangerschap van Catherine was inderdaad ook rond die tijd, 8 september 2014. Dat zou betekenen dat ze nu ''pas' ong. 6 weken is ofzo.

20. Koningin Maxima

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    796
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    Lijkt me heftig als je je min of meer gedwongen voelt om het zo vroeg bekend te maken. Je weet het net zelf, bent vast blij, maar wilt het ook eerst een plekje geven. En dan 'moet' je het gelijk aan de hele wereld vertellen. Niet echt grappig. Maar ze gaan er mijns inziens goed mee om. Het lijkt er op dat ze er geen drama van maken, maar er verstandig mee om gaan. Feit is wel dat ook de hele wereld het meteen weet als je nog een miskraam krijgt, maar daar is helaas niets aan te doen.

Deel Deze Pagina