Koninklijke ontwerpers

Discussie in 'Couture Royale' gestart door Someone, 21 okt 2014.

1. Koningin Maxima

Koningin Maxima Queen of the Netherlands ;-)

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    176
    Geslacht:
    Vrouw
    De Prinsjesdag jurk was gewoon echt speciaal voor Maxima, van mij had ze die niet in te hoeven wisselen voor deze. Maar, ik vind deze ook echt prachtig! Whoow, ik las op de site van Mode dat een dergelijke jurk als die van Prinsjesdag zo 10.000 euro kost.... Dan kan ik begrijpen dat ze niet heel vaak Jan Taminiau draagt, want dan zou ze ook weer kritiek krijgen. Heel goed dus voor dergelijke speciale gelegenheden.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2015
  2. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    185
    Hier een artikel over Felipe Varela, die zijn twintigste collectie presenteert - als ik het goed begrijp is het best lastig om hem volledig te volgen, aangezien hij erg discreet werkt. 

En ik ga er vanuit dat hij de man op de eerste foto is; moet zeggen dat het de eerste keer is dat ik een foto van hem zie :think:  

:groetjes:  

Marie-Chantal

3. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Ik weet niet wat je precies met 'volgen' bedoelt, maar hij lijkt inderdaad geen interviews oid te geven en houdt ook andere gegevens bewust geheim. Zijn winkel is wel gewoon te bezoeken in de wijk Salamanca in Madrid (ik liep er in onze tijd in Madrid meerdere keren per week langs; slechts 1 keer zag ik een auto naar binnen/achteren rijden waar  Letizia -of een andere belangrijke klant- mogelijk inzat); dus 'volgen' via zijn ontwerpen kan wel.

Gelukkig kleedt hij Letizia beter dan hij er zelf bij loopt in zijn doorzichtige shirt...

4. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
  5. piep

piep Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    45
    Via Facebook kwam ik een stuk tegen gedeeld door Vluchtelingen werk van nhnieuws over een Syrische vluchteling Bakri Soukeh die stof plisseerd (of hoe je hier ook een werkwoord van kan maken:p) voor Mattijs van Bergen.

(Bron NhNieuws)

6. Someone

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    707
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Wie kijkt er nog meer Wie is de Mol met dit jaar o.a. koninklijk ontwerper Claes Iversen als één van de kandidaten?!

Ik ben niet echt onder de indruk van zijn eigen stijl met strakke korte broeken, maar sommige van zijn ontwerpen voor Máxima kan ik wel waarderen.

7. Marie-Chantal

Marie-Chantal Regent

Lid geworden:
    28 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    530
    Trofeepunten:
    185
    Had je hem verwacht in Haute Couture, een mannelijke versie van de inhuldigingsjurk? :cool::D
    Mi maak je dan méér kans op zo'n tenue bij de finale, ook al is ie afvaller, toch zal ie daar meer gekleed aanwezig zijn - wie weet doet ie een ere-rondje :p
    Ik volg de Mol, maar heb de mode ervan niet zo gevolgd :D - alleen verbaas ik me soms over wat er überhaupt 'mode is', maar da's niet specifiek Claes :cool:

Deel Deze Pagina