Spaanse Koninklijke familie

Discussie in 'Nieuws' gestart door Jelka, 28 feb 2014.

1. Prinses Amalia

Prinses Amalia Adel

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    85
    Trofeepunten:
    55
    Geslacht:
    Vrouw
    Leuk dat ze Billy Elliot bezochten!

2. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    195
    Trofeepunten:
    116
    Geslacht:
    Vrouw
  3. Someone

Someone Administrator Medewerker

Lid geworden:
    5 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    658
    Trofeepunten:
    212
    Geslacht:
    Vrouw
    Koningin Sofia viert vandaag haar 80e verjaardag met een lunch waarbij de hele familie (uiteraard op Iñaki na, aangezien hij in de gevangenis zit) present is; bij de 80e verjaardag van Juan Carlos in januari ontbrak het gezin van Cristina nog.

Andere genodigden waren o.a. tsaar Simeon en tsarina Margarita van Bulgarije, koningin Noor van Jordanië, shahbuna Farah (Diba/Pahlavi) van Iran, koning Konstantinos en koningin Anne Marie van Griekenland, prinses Irene van Griekenland en Denemarken, infanta Margarita en haar man Carlos Zurita, infanta Pilar, prins Nikolaos van Griekenland en Denemarken, prinses Alexia van Griekenland en Denemarken met haar man Carlos Morales.

's Avonds ging ze met koning Juan Carlos en enkele (oudere) gasten nog naar een speciaal verjaardagsconcert in de 'Escuela Reina Sofía'.

Laatst bewerkt: 2 nov 2018
  4. Jaci

Jaci Keizerlijke Hoogheid

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    105
    Fijn dat Cristina en haar kinderen er weer bij kunnen zijn. Ik zou haar zonen bijna niet meer herkennen.

5. Pinolovertje

Pinolovertje Moderator Medewerker

Lid geworden:
    25 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    195
    Trofeepunten:
    116
    Geslacht:
    Vrouw
    Ja zeg, die vier kids zijn groot geworden! Nr. 1 en 3; Juan en Miguel dacht ik, vind ik wel te herkennen, Pablo met bril echt enorm veranderd en Irene gewoon duidelijk van kind naar pubertje veranderd.
    Ik vind het wel jammer dat Leonor wéer hand in hand staat met haar moeder... Ze is wel 13 geworden van de week.

Deel Deze Pagina